چرا مواد غذایی که لیبل فاقد چربی دارند راه حل قطعی کاهش چربی خون و چاقی نیستند:

  • چرا مواد غذایی که لیبل فاقد چربی دارند راه حل قطعی کاهش چربی خون و چاقی نیستند:
    .
    .
    .معمولا کم کردن چربی غذا باعث کم شدن طعم غذا می شود در نتیجه تولید کنندگان برای جبران این موضوع در محصولاتشان از مواد اولیه اضافه مانند شکر، آرد، قوام دهنده و نمک استفاده می کنند که در کالری نهایی محصول تاثیر می‌گذارد. .
    همچنین ممکن است شما در هنگام مصرف به دلیل بدون چربی بودن خود را توجیه کنید که می‌توانید بیشتر از همیشه مصرف کنید.

چرا مواد غذایی که لیبل فاقد چربی دارند راه حل قطعی کاهش چربی خون و چاقی نیستند: . . . معمولا کم کردن چربی غذا باعث کم شدن طعم غذا می شود در نتیجه تولید کنندگان برای جبران این موضوع در محصولاتشان از مواد اولیه اضافه مانند شکر، آرد، قوام دهنده و نمک استفاده می کنند که در کالری نهایی محصول تاثیر می‌گذارد. . همچنین ممکن است شما در هنگام مصرف به دلیل بدون چربی بودن خود را توجیه کنید که می‌توانید بیشتر از همیشه مصرف کنید. #خورشاد#دیابت#کبدچرب#چربی_خون#فشارخون#غذاهاى_رژيمى #رژيم_لاغرى #كاهش_وزن #لاغرى #تندرستى #سلامتى #زيبايى #كم_كالرى #تناسب_اندام #تغذيه_ورزشى_و_تناسب_اندام #کاهش_وزن_به_روش_تغییر_سبک_زندگی #کاهش_وزن_و_تغییر_سبک_زندگی #تغییر_سبک_زندگی_با_سالم_خوری #کاهش_وزن_به_روش_سالمخوری #کاهش_وزن_از_ذهن_آغاز_میشود #کاهش_کلسترول_خون #کاهش_وزن_اصولی

 

برنج را از برنامه کاهش وزن خود حذف نکنید

هرگز در برنامه کاهش وزن خود برنج را حذف نکنید. این یک باور غلطی است که حذف برنج باعث میشود که زودتر لاغر شوید.
برنج حاوی نوعی ویتامین  بی  است به نام تیامین که حذف آن عوارض بسیاری از جمله ریزش مو، کج خلقی و بی حوصلگی را دارد.

 

 

مقایسه میوه خشک و میوه تازه

همانطور که در تصویر می بینید میوه ها به صورت خشک و تازه دارای مقدار کالری مساوی هستند. 🍑🍑🍑
تفاوت این دو میوه در محتوای آب آن است که در میوه تازه 86% بوده و در میوه خشک آب به طور کامل حذف شده است. 🍑🍑🍑
در نتیجه تمرکز قند و میزان کالری در وزن مساوی در میوه خشک بیشتر است. 🍑🍑🍑
اگر میخواهید میوه خشک را به عنوان میان وعده در برنامه غذایی خود قرار دهید حتما به تعداد آن توجه کنید چون مصرف روزانه یک مشت میوه خشک می تواند رژیم غذایی شما را از کنترل خارج کند.

 

 

همانطور که در تصویر بالا می بینید میوه ها به صورت خشک و تازه دارای مقدار کالری مساوی هستند. 🍑🍑🍑 تفاوت این دو میوه در محتوای آب آن است که در میوه تازه 86% بوده و در میوه خشک آب به طور کامل حذف شده است. 🍑🍑🍑 در نتیجه تمرکز قند و میزان کالری در وزن مساوی در میوه خشک بیشتر است. 🍑🍑🍑 اگر میخواهید میوه خشک را به عنوان میان وعده در برنامه غذایی خود قرار دهید حتما به تعداد آن توجه کنید چون مصرف روزانه یک مشت میوه خشک می تواند رژیم غذایی شما را از کنترل خارج کند. #خورشاد#دیابت#کبدچرب#چربی_خون#فشارخون#غذاهاى_رژيمى #رژيم_لاغرى #كاهش_وزن #لاغرى #تندرستى #سلامتى #زيبايى #كم_كالرى #تناسب_اندام #تغذيه_ورزشى

A post shared by خورشاد (@khorshadhealth) on

رژیم غذایی مناسب برای افرادی که سنگ کلیه دارند

اگر سنگ كليه داريد مهم ترين تغييري كه در رژيم غذايي بايد انجام دهيد افزايش دريافت مايعات و كاهش دريافت نمك است. توت سياه و آب كرن بري ادرار را قليايي كرده و از تشكيل سنگ جلوگيري ميكند. دريافت كافي كلسيم، كاهش پروتيين حيواني و افزايش دريافت سبزيجات به قليايي كردن ادرار و كاهش تشكيل سنگ كمك خواهد كرد.

 

اگر سنگ كليه داريد … مهم ترين تغييري كه در رژيم غذايي بايد انجام دهيد افزايش دريافت مايعات و كاهش دريافت نمك است. … توت سياه و آب كرن بري ادرار را قليايي كرده و از تشكيل سنگ جلوگيري ميكند. … دريافت كافي كلسيم، كاهش پروتيين حيواني و افزايش دريافت سبزيجات به قليايي كردن ادرار و كاهش تشكيل سنگ كمك خواهد كرد. www.khorshad.ir 02122803030 ‏#khorshad#رژيم#خورشاد#سلامت#تغذيه#ورزش#لاغرى#تندرستى#اپليكيشن_خورشاد#سنگ_کلیه#سنگکلیه#سبزیجات#لبنیات#کلسیم#توتسیاه#توت_سیاه#پروتئین#کبدچرب#دیابت#فشارخون#کمآبی#چربی_خون#بسته_غذای_روزانه#ارسال_رایگانه

A post shared by خورشاد (@khorshadhealth) on

پیشگیری از بیماری های قلبی

:توصيه هايي براي پيشگيري از بيماري هاي قلبي عروقي و بهبود سلامت
جلوگيري از چاقي و اضافه وزن از طريق رژيم غذايي مناسب و انجام ورزش-
كنترل دريافت كالري كل روزانه-
افزايش فعاليت بدني و كاهش كم تحركي-

تعادل در كالري دريافتي و مصرفي در دوران هاي مختلف زندگي-

 

توصيه هايي براي پيشگيري از بيماري هاي قلبي عروقي و بهبود سلامت: … -جلوگيري از چاقي و اضافه وزن از طريق رژيم غذايي مناسب و انجام ورزش … -كنترل دريافت كالري كل روزانه … افزايش فعاليت بدني و كاهش كم تحركي … تعادل در كالري دريافتي و مصرفي در دوران هاي مختلف زندگي khorshadhealth#خورشاد#دیابت#کبدچرب#چربی_خون#فشارخون#غذاهاى_رژيمى #رژيم_لاغرى #كاهش_وزن #لاغرى #تندرستى #سلامتى #زيبايى #كم_كالرى #تناسب_اندام #تغذيه_ورزشى

A post shared by خورشاد (@khorshadhealth) on

یائسگی و افزایش وزن

خانم ها در سنين يائسگى معمولا دچار افزايش وزن مى شوند، …
بخشى از اين افزايش وزن به دليل تغييرات هورمونى، بخش ديگر در نتيجه كاهش متابوليسم به خاطر تحليل بافت عضلانى و در نهايت به علت كاهش سطح فعاليت به دليل افزايش سن است. ..افزايش وزن در اين سنين بيشتر در نواحى دور شكم ايجاد مى شود.

 

 

خانم ها در سنين يائسگى معمولا دچار افزايش وزن مى شوند، … بخشى از اين افزايش وزن به دليل تغييرات هورمونى، بخش ديگر در نتيجه كاهش متابوليسم به خاطر تحليل بافت عضلانى و در نهايت به علت كاهش سطح فعاليت به دليل افزايش سن است. … افزايش وزن در اين سنين بيشتر در نواحى دور شكم ايجاد مى شود. #خورشاد#دیابت#کبدچرب#چربی_خون#فشارخون#غذاهاى_رژيمى #رژيم_لاغرى #كاهش_وزن #لاغرى #تندرستى #سلامتى #زيبايى #كم_كالرى #تناسب_اندام #تغذيه_ورزشى

A post shared by خورشاد (@khorshadhealth) on

کیش سبزیجات

گاهی وقت‌ها آدم فکر میکنه که چرا زودتر یک چیزی به ذهنش نرسید. امروز از اون روزها بود. کیش سبزیجات از امروز به منوی خورشاد اضافه شد. طمع و ظاهر خوب همراه با ارزش غذایی بالای این غذا، برای هر وعده‌ای به خصوص صبحانه عالیه. ***
معمولا فرایند اضافه کردن یک غذای جدید به منوی خورشاد حدود دو ماه طول میکشه. اول از یک ایده یا پیشنهاد شروع میشه. بعد آنالیز فرمولاسیون (رسپی) استاندارد آن و جدول ارزش غذایی آن توسط گروه تغذیه بررسی میشه تا ببینیم آیا میتونه یک وعده‌ی کامل باشه. ***
بعد تیم تغذیه پیشنهادهایی به گروه آشپزی میده، بعد نوبت اونهاست که خلاقیت و هنر خود را با تجربه‌شون به کار بگیرند.
***
این فرایند چندبار بین تیم تغذیه و تیم آشپزی تکرار میشه. هر بار همکاران خورشاد و حتی تعداد معدودی از مشترکین نمونه‌ها را تست می‌کنند تا به یک فرمول و روش تولید با استاندارد‌های غذایی علمی مورد نظر خورشاد برسیم. ***
ضمن خوشامدگویی به #کیش_سبزیجات از شما می‌خواهیم که پیشنهادهایتان را برای ما بفرستید. ما هر غذایی را به چالش میکشیم 👩🏻‍⚕️ همین‌جوری در شش سال گذشته بیش از یکصد و پنجاه نوع غذای رژیمی تولید کردیم. ***
#خورشاد#تندرستی#کبدچرب#دیابت#فشارخون#سبزی_خوردن#سالم_خواری #سلامتی #رژیم#غذای_رژیمی #اپلیکیشن #کاهش_وزن#لاغری #تناسب_اندام
#khorshad
#بسته_غذای_رژیمی
@khorshadhealth

 

 

گاهی وقت‌ها آدم فکر میکنه که چرا زودتر یک چیزی به ذهنش نرسید. امروز از اون روزها بود. کیش سبزیجات از امروز به منوی خورشاد اضافه شد. طمع و ظاهر خوب همراه با ارزش غذایی بالای این غذا، برای هر وعده‌ای به خصوص صبحانه عالیه. *** معمولا فرایند اضافه کردن یک غذای جدید به منوی خورشاد حدود دو ماه طول میکشه. اول از یک ایده یا پیشنهاد شروع میشه. بعد آنالیز فرمولاسیون (رسپی) استاندارد آن و جدول ارزش غذایی آن توسط گروه تغذیه بررسی میشه تا ببینیم آیا میتونه یک وعده‌ی کامل باشه. *** بعد تیم تغذیه پیشنهادهایی به گروه آشپزی میده، بعد نوبت اونهاست که خلاقیت و هنر خود را با تجربه‌شون به کار بگیرند. *** این فرایند چندبار بین تیم تغذیه و تیم آشپزی تکرار میشه. هر بار همکاران خورشاد و حتی تعداد معدودی از مشترکین نمونه‌ها را تست می‌کنند تا به یک فرمول و روش تولید با استاندارد‌های غذایی علمی مورد نظر خورشاد برسیم. *** ضمن خوشامدگویی به #کیش_سبزیجات از شما می‌خواهیم که پیشنهادهایتان را برای ما بفرستید. ما هر غذایی را به چالش میکشیم 👩🏻‍⚕️ همین‌جوری در شش سال گذشته بیش از یکصد و پنجاه نوع غذای رژیمی تولید کردیم. *** #خورشاد #تندرستی#کبدچرب#دیابت#فشارخون#سبزی_خوردن#سالم_خواری #سلامتی #رژیم #غذای_رژیمی #اپلیکیشن #کاهش_وزن #لاغری #تناسب_اندام #khorshad @khorshadhealth

A post shared by خورشاد (@khorshadhealth) on

 

هرگز در برنامه کاهش وزن خود برنج را حذف نکنید

هرگز در برنامه کاهش وزن خود برنج را حذف نکنید. این یک باور غلطی است که حذف برنج باعث میشود که زودتر لاغر شوید.
برنج حاوی نوعی ویتامین b1 است به نام تیامین که حذف آن عوارض بسیاری از جمله ریزش مو، کج خلقی و بی حوصلگی را دارد.

#خورشاد#تندرستی#برنج#تیامین#حذف#ریزش_مو#دیابت#کبدچرب#فشارخون#دوغ#گوجه_فرنگی#سلامتی #رژیم#غذای_رژیمی #اپلیکیشن#کاهش_وزن#لاغری #تناسب_اندام
#khorshad

@khorshadhealth

 

ورزشکاران آماتور

برای ورزشكاران آماتور كه فقط براى تندرستى ورزش ميكنند، مهمترين اصل، استمرار و نظم برنامه ورزشى است. پس ساعت و ورزشى را انتخاب كنيد كه ميتوانيد بطور منظم در اكثر روزها انجام دهيد. 
#خورشاد#دیابت#کبدچرب#چربی_خون#فشارخون#غذاهاى_رژيمى #رژيم_لاغرى #كاهش_وزن#لاغرى #تندرستى #سلامتى #زيبايى#كم_كالرى #تناسب_اندام #تغذيه_ورزشى

 

https://www.instagram.com/p/Bj1PsbGBLHn/?taken-by=khorshadhealth

 

با پروتیین گیاهی سریعتر لاغر شوید

یکی از روش هاى كمك به كاهش وزن جايگزين كردن پروتيين گياهى به جاى پروتيين حيوانى است (حداقل دو تا سه بار در هفته)، حبوبات و سبزيجات از منابع خوب پروتيين هستند.